wtorek, 3 września 2013

147. Ścinkozabawa u Joli

Witajcie kochani;)

wiem, wiem, długo mnie tu nie było, ale rozpoczął się rok szkolny więc będę miała więcej czasu na publikację swoich prac;)

Na pierwszy rzut idą karteczki i notes. Powstały one z papierowych ścinek, które w ramach zabawy wysłała do mnie Jola .
Jolu, baaaardzo dziękuję Tobie za super zabawę, super śliczne ścinki papierków z którymi miałam świetną zabawę;)


Do stworzenia kartek i notesu posłużyły mi jedynie ścinki papierów scrapowych. Materiałem "nieścinkowym" były brystolowe bazy kartek, oraz baza notesu. Dziurkaczowe listki powstały ze ścinków papieru wizytówkowego. Jedynym materiałem "nowym" były tekturki ze Skrapińca...

Moim założeniem było stworzenie kartek z minimalnym użyciem innych materiałów. Bazowałam głównie na tym co wysłała mi Jola, na jednym tuszu Distress (Vintage Photo), dwóch dziurkaczach (listek brzozowy średni i klonowy mały), oraz tekturkach. Czasem pociągnęłam glossy lub crackle accents, czasem dodatałm półperełki, kryształki czy kawałeczek koronki. Użyłam też dwóch taśm washi. Starałam się jak najmniej ingerować w tło kartek;) chodziło mi o pokazanie, że nawet z wąskich paseczków można stworzyć kartkę na tzw. wypasie;)


Oto one:

1.

 2.

 3.

 4.

 5.

6.

7.

8.

9.


i wszystkie razem:


jest jeszcze notes;) oklejony szarym papierem pakowym, nieco postarzony tuszem i wodą, a na to ścinki od Joli;)


Mam nadzieję, że zainspirują Was te karteczki do tworzenia prac ścinkowych...jak widzicie nie potrzeba całego arkusza papieru....wystarczy kilka dodatków, jeden kolor tuszu, jakies tekturki badz inne ozdóbki i kartka gotowa;)

Wieczorkiem kolejna odsłona wakacyjnych prac w papierze;)

Pozdrawiam wszystkie mamy, które od dziś również odzyskały nieco wolności i przestrzeni dla siebie;) Mój smyk w szkole od samego rana, więc i ja mam nieco więcej czasu na blogowanie;)

25 komentarzy:

  1. rób tak dalej to ja wyladuje w warjatkowie hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas niedaleko jest takowe miejsce;) tak więc wariuj wujku, a ja będę miała bliżej na warsztaty wiklinowe;)

      Usuń
  2. dziękuję;) w końcu mam trochę czasu na publikację zaległości;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale zes "natworzyła " sliczne sa te Twoje karteczki a notes super zajeb....;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są jeszcze 4 karteczki ścinkowe, ale niestety aparat cos mi ostatnio się buntuje i nie mogłam obfocić....

      Usuń
  4. No Aneczko wreszcie się ruszyłaś z blogiem ,bo już myślałam że tylko fejs a to poszło w zapomnienie.Fajne są te kartki ścinkowe,można tworzyć istne wariactwo,szaleństwo a notes normalnie wymiata.PIęknie wykorzystałaś te skrawki papierów ,widać łapki masz zdolne do takich prac.Pozdrowionka zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, czas najwyższy było ruszyć...ile to można "wagarować" ;)))

      Niebawem kolejne odslony zaległych prac, jak też papierowej wikliny;)
      będzie się działo;)))

      cieszę się, że moja mała twórczość również przypadła Ci do gustu;) nawet nie wiesz, albo i wiesz, jak miło czytać takie komentarze....ale i słowa krytyki również;) konstruktywnej;) czasem ktoś ma inne spojrzenie na dany materiał i nieco może "naprostować" początkująca cardmakerkę;)

      Usuń
  5. ile prac! piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;) nadrabiam zaległości blogowe;) bo jeśli chodzi o samo tworzenie, to nie ma tygodnia a czasem nawet i dnia abym czegoś nie kleiła;)

      Usuń
  6. nie wierzę... widzę oko... Fiolki... hihi
    w końcu jesteś...
    obowiązkowo musimy się styknąć któregoś dnia
    dryndnę w przyszłości
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolka dziecko posała znów do szkoły i odzyskała nieco czasu na blogowanie;)

      No napewno musimy się spotkać;) a wiesz, że 17.08 Iwonka urodziła śliczną córunię?? rośnie nam młoda następczyni ręcznych robótek;)

      buzka:*

      Usuń
  7. Ścinki a prosze jakie cuda wyczarowałaś! Ta z sukieneczką jeszcze raz powtórzę jest śliczna! Wszystkie z resztą cudne! Jak zawsze! Pokazuj więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pauliś, Michcio w szkole, stara gwardia rządzi, więc i ja nie muszę co chwilę w szkole interweniować:P tym samym mogę w spokoju bloga prowadzić...pod warunkiem, że Junior mi kompa udostępni;)))

      Karteczkę z sukienką kupił mąż;) hihihihi;) na wesele znajomych które niebawem;) Owa karteczka powstała z czarnobiałego papierka, dość wąskiego, ale długiego....szkoda mi było go zostawiać, więc dokleiłam na brzegach czarną washi i gotowe tło! ;) potem tylko kilka tekturek i błyskawiczna kartka ślubna gotowa;)

      Usuń
  8. Fioleczko już pisałam, ale powtórzę... Karteczki są przepiękne!!!
    Wyczarowalaś z tych ścinków wspaniałe kartki, tylko się nad nimi zachwycać:)
    Baaardzo dziękuję, że zechciałaś wziąć udział w mojej ścinko zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja Jolu dziekuje Tobie, że mogłam pracować z materiałami, z którymi wcześniej Ty tworzyłaś;)

      Zabawa przednia, mega dużo pomysłów w głowie....a przede wszytskim taka zabawa otworzyła moje oczy na inne "kombinacje" kolorów i wzorów....zupełnie inny styl niż poprzednio;)

      Są jeszcze 4 karteczki, ale aparat coś mi zastrajkował i nie chce cykac fotek.....nówka sztuka, ale chyba ja już za stara na takie nowości i coś w ustawieniach musiałam naklikać....

      Usuń
    2. Fioleczko, jest już galeria ścinkowych prac, zajrzyj tutaj :):):)
      http://jolazola.blogspot.com/2013/09/457-fina-scinko-zabawy.html

      Usuń
    3. Jolu, byłam, oglądałam i niedowierzałam co dziewczyny potrafią wyczarować;) super finał zabawy;) szkoda tylko, że 2 dziewczyny nie dały znaku zycia....

      Usuń
  9. Fiolko, cudowne rzeczy zrobiłaś ze skrawków. Najbardziej zauroczyły mnie kartki z czarno-białą grafiką. Podsunęłaś fantastyczne pomysły do wykorzystania.
    Sama też staram się wykorzystywać najmniejsze nawet ścinki, ale jakby nie patrzeć, ograniczam się do samych patchworków, które i tak bardzo lubię. Ale może czas na coś innego resztkowego.
    Pozdrawiam Ciebie bardzo cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję Jolu:*

      moim i meża faworytem jest karteczka z sukienka;) wedruje na slub znajomych;) a reszta? bedzie czekala na swoja premiere;)

      Usuń
  10. Prześliczne prace:) aż nie wiadomo na którą patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie fotki przedstawiają przecudowne prace:) gratuluję pomysłu i talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie karteczki wyszły Ci świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, chcieliśmy Cię zaprosić na trzecie już spotkanie kreatywnych kobiet z Podlasia. Poznajemy się tam nawzajem i wymieniamy doświadczeniami. Dobre towarzystwo i dobra kawa gwarantowana :) Jeżeli masz czas i ochotę wpadnij :)

    Więcej szczegółów na blogu: http://bialystokreatywny.blogspot.com/
    oraz na Facebooku: https://www.facebook.com/events/625812344136388/

    Pojawiają się tam aktualne informacje o spotkaniu oraz relacje z nich. Będzie nam bardzo miło jeżeli się pojawisz :) Zapraszamy !

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka