środa, 8 maja 2013

146. Sztalugowe grubaski na Komunię

Ostatnio baaaardzo zainspirowałam się zaproszeniami komunijnymi wykonanymi przez Dorotkę (jej twórczość chyba każdy zna i nie tylko mnie inspiruje), że poczyniłam też swoje warstwowe zaproszenia sztalugowe;)

Zaproszeń było 20 sztuk, 18 prostych, tj z prostymi kielichami ze Scrapińca, i dwa z nieco bardziej "bogatymi" kielichami i nieco inną koronką wokół digistempla. Te dwa zaproszenia były dla chrzestnych;)

Zanim jednak zaprezentuję ów zaproszenia to powiem nieco o materiałach" jako fronty kartek posłużyły mi papiery z kolekcji "W tiulach i koronkach", bazy ecru Anita's, biały papier wizytówkowy o fakturze skóry, tekturowe kielichy i hostie ze Skrapińca, a do samego ozdobienia- wykończenia posłużyły mi dwa tusze Distress, po 2 rodzaje dziurkaczy w kształcie listka i kwiatka, dziurkacz narożnikowy i brzegowy do stworzenia koronkowej serwetki wokół digi stempla, kilka cyrkoni, półperełki, tusz do emossingu, bezbarwny puder,   magic i biały skrzący brokat- zawsze ten efekt podziwiam na kartkach Dorotki;)


a teraz do rzeczy;) oto moje zaproszenia;)

Tak wyglądały ogólne zaproszenia- różniły się jedynie tłem- po 4 zaproszenia z każdego wzoru kolekcji "W tiulach i koronkach". Serwetkę wykonałam dziurkaczem brzegowym. Prosty kielich ze Skrapińca.



Wszystkie razem;)



Zaproszenie dla chrzestnego/chrzestnej- koronka wykonana przy pomocy dziurkacza narożnikowego, "bogaty" kielich ze Skrapińca z winogronami.


a tu kielich z chlebem i różańcem:

Przybliżenie na zaproszenia ogólne.







Mały trik: zaproszenia miały być wypełniane przez dziewczynkę, której zaproszenia dotyczyły, i aby uniknąć pomyłek przy wypełnianiu, karteczka z treścią zaproszenia nie była wklejana lecz wsuwana w kieszonkę na której znajdował się cytat.

Zawsze lepiej dorobić dodatkową karteczkę aniżeli całe zaproszenie;)


a tu przybliżenie na "wkładkę" zaproszeniową, gdzie oprócz podtuszowanych brzegów pojawiły się listki z cyrkoniami w narożnikach;)
A Wy co sądzicie o takim rozwiązaniu? Lepsze są wklejane czy wsuwane karteczki z treścią?


Dorotce chciałabym podziękować za mnóstwo inspiracji;)

18 komentarzy:

  1. Śliczne zaproszenia !
    pomysł z wsuwaną karteczką jest swietny

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wszystkie są piękne ,te dla gości i dla chrzestnych.Masz do karteczek rękę .Co do pytania jak lepiej ,wklejane czy przyklejane to Ci powiem że w razie pomyłki lepsze wsuwane,ale ja czasem się wściekam jak mi się gubią te karki ze środka z różnych okolicznościowych ,nie tylko o komunijnych mówię tak ogólnie.Więc ja raczej wybieram te wklejane ,aby nie było z nimi zamieszania.Pozdrawionka zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje za te wszystkie miłe słowa;) niczym balsam dla mojej duszy;)))


    Kartek chyba nie da sie robić na tzw. "jeden kopyt" ;) wszystko musi być dostosowane indywidualnie;) Jeden woli proste formy, inny bogate;) jeden woli żywe, kontrastowe kolory a inny stonowane....i tak dalej i dalej;)
    Zauważyłam, że wiele swoich prac powielam....ale tez modyfikuję co w rezultacie kończy się tym, że powstało cos nowego, innego od poprzednich prac;)))) hehehehe;) i tak to u mnie już bywa z kopiowaniem własnych prac;) hehehehehehe;) zawsze wyjdzie cos nowego;) poza tym co rusz wpada mi do glowy inny pomysl...i musze go koniecznie wykorzystac;)

    pozdrawiam gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki. Sama muszę na "zapalenie płuc" przygotować kartki komunijne. Ale nie w takich ilościach:-)
    Pewnie dzisiaj przysiądę.
    Pozdrawiam Ciebie cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja 2 dni produkowałam;)))

      z niecierpliwością będę oczekiwała Twoich;) :*:*:*:*

      Usuń
  5. Kochana cudne zaproszenia:)Kiedy wpadniesz???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram sie jeszcze w tym miesiącu.... myślałam o najbliższej niedzieli...ale niestety mąż zabiera chłopaków na męską wyprawę a i ja sama będę nieco zarobiona przed Dniem Matki;)

      P.S. a co z Paulą? miała być w tym tyg?

      Usuń
  6. Ale cudne :) super produkcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki;)

      wzor oczywiscie udostepniam do wszelkich liftow;) mnie osobiscie Dorotka zainspirowała do takich kartek, moze i moje kogos zainspiruja;)

      pozdrawiam;)

      Usuń
  7. Cudowne i niezwykle eleganckie! Jestem nimi zachwycona!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A Ty jak zwykle coś pięknego tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się Twoje prace, dlatego chciałabym Cię zaprosić na www.qrkoko.pl, gdzie z okazji przeprowadzki na nową stronę organizuję konkurs z nagrodami rzeczowymi. Zachęcam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatne i z klasą!!! pisałaś że często powielasz swoje pomysły - uważaj bo zostaniesz posądzona o plagiat!!!hi, hi... nie to nie możliwe Ty jesteś super uczciwą kobietką:)) pozdrawiam wakacyjnie i ślę serdeczne buziaki:]

    OdpowiedzUsuń
  11. Fiolka !!!!! co tu takie smuty !!!? komunie juz dawno sie skończyły ;D dawaj nowe posty ! ;*****

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na moją JESIENNĄ WYMIANKĘ:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka