piątek, 3 maja 2013

142. Notesowy powrót;)

Witajcie kochani;)
Za długo by pisać co, jak i dlaczego ostatnimi czasy mnie nie było wśród Was, więc zacznę od razu od mini notesików;)

1. Oliwkowy mikrusek:



Materiały jakie użyłam:
hmmm??? ;) te same co zawsze;) brystol, tapeta, baza karteczkowa, troche dziurkaczowych elementów, kryształki, distressy, media szkliwiące....czyli nic nowego;)

2. Złoty mikrusek:



3. Zielony mikrusek: 


W tym ostatnim notesiku użyłam tekturki z WYCINANKI.

Wszystkie 3 notesy są w formacie A7 ;) Miały byc proste, praktyczne, bez zbędnych "odstawańców" ;)



Pozdrawiam serdecznie, a za kilka godzin kolejny post;)
utrzymany również w notesowo-kalendarzowym stylu, ale po weekendzie będzie cos nowego;) Decoupagowego;) 


Miłej nocki;) 



6 komentarzy:

  1. Śliczne notesy,bardzo ładne kolory dobrałaś,ten zielony w paski jest najładniejszy,taki bardzo wiosenny

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie ładna kolorystyka;
    dobrze, że jesteś !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieważne gdzie byłaś i dlaczego Cię nie było na blogu - najważniejsze, że znowu radujesz nasze oczy swoimi pracami:)))) Tak trzymaj, a wszystko inne zostaw za sobą, było minęło....
    pozdrawiam cieplutko i przesyłam :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  4. drugi to mój faworyt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zielony jaki cudny. Wpadlam tylko na chwilke a zaraz do pracy sie spoznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Są cudne:)Ty to masz talent:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka