niedziela, 16 grudnia 2012

134. Po przerwie...

... w końcu udało mi się nadrobić trochę zaległości blogowych;)

Nie będe się rozpisywała co, jak i dlaczego... za długo by tłumaczyć...
Blog kreatywny więc na początek coś co bliskie jest memu sercu, a mianowicie starociowy notes;)))

Zanim jednak zaprezentuję ów notes powiem tylko, że ostatnie tygodnie były dla mnie baaardzo twórcze;) Z racji, że niedługo święta, więc będę miała sporo czasu aby zaprezentować efekty mojej nieobecności i nieaktywności blogowej;)

Na początek notes, oczywiście z wymiennymi wkładami, z kieszonką wewnątrz, ze skórzanymi okuciami:P

Notes przechodził swoją 3-etapową transofrmację;)

I etap:


 
 
 
 II etap:
 
 
 
 III etap:
 
 
 
Do wykonania ów notesu użyłam:
 

 
* biały brystol jako baza
* papier scrapowy
* trochę bawełanianej koronki
* stemple z manuskryptem, motylkami oraz koronkowe (do II i III etapu)
* tusz distress vintage photo
* biały puder do embossingu (II i III etap)
* kawałki skórzanej tapety na okucia
* metalowe guziki imitujace nity
* dziurkaczowe kwiatki i motylki (III etap)
* crackle accents (III etap)
* baza notesowa
* taśma washi z manuskryptem
* organzowa wstążeczka w kolorze starego złota
* klej polimerowy i UHU

 
 

6 komentarzy:

  1. uwielbiam takie klimaty;))) ale tez próbuję swoich sił w innych wariacjach kolorystycznych;) więcej szczegółów niebawem;) dzieki dziewczyny za komentarze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny notes - ale mój tzn ten co dostałam i tak jest wyjątkowy:)
    Muszę przyznać że się trochę stęskniłam za Twoimi inspirującymi pracami. Huraaaaa Ania znów tworzy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. non stop tworzę...tylko w zyciu się różnie uklada...człowiek nie jest w stanie rpzewidzieć nawet najbardziej oczywistych sytuacji, na które niestety należy wziąć poprawkę (dzieci, codzienne obowiązki, wypadki losowe, zdrowie, etc). No ale coś tam dłubałam, coś decopupagowałam (POCZATKI, ale zawsze to cos), karczochowałam, kartkowałam, ksiegowałam, notesowałam, pudełkowałam...i wiele wiele innych:P wiec tylko wezme oddech po tych ostatnich zawirowaniach i w swieta juz nieco zasypie Was moimi pracami;))))

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka