piątek, 26 października 2012

129. Bluszczowo po raz drugi....

... i zapewne nie ostatni;))

W poprzednim poście prezentowałam nieco większe pudełko z motywem bluszczu, a teraz pudełko o wys. 7,5cm.
Motyw jest bardziej delikatny, przez co wieczko pudełka bardziej "wystrojowe" (nowe słówko w słowniku mojego starszego smyka- niedługo u niego w szkole będą robione zdjęcia klasowe i oznajmił mi, że musi WYSTROJOWO sie ubrac;) )

Co sądzicie o takiej wersji bluszczowego pudełka?

Aby nie było za koronkowo, dorzuciłam jeszcze sznurek jutowy;) Z racji, że ów pudełko powędrowało do przeuroczych dziewczynek, dokleiłam kilka kryształków w kolorze soczystej zieleni;)

9 komentarzy:

  1. Śliczne te Twoje pudełka:)A to tutaj bardzo "wystrojowe";D

    OdpowiedzUsuń
  2. super sa te Twoje pudełka ...pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedlugo staniesz sie posiadaczka swoich wlasnych;) juz powoli wszystko ogarniam i wychodze na prosta;)
      tak skoro jestesmy przy pudelkach, to one tez wchodza w sklad nagrody candy;) a za pare dni losowanie, wiec pilnuj wynikow;)

      Tak wiec wstrzymam sie nieco z wysylka prezentu podajdalejkowego i urodiznowego, bo byc moze wpadnie jeszcze prezent candy;)
      sama jestem ciekawa wynikow, kogo to moje pociechy wylosuja;) obserwatorki maja podwojny los;)

      Usuń
  3. Ładny, stonowany motyw bluszczowy :)

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne cudne pudełeczko:)Chyba muszę się z Tobą umówić na zrobienie takiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, to na co czekasz??? zapraszam nawet dziś;) mam w planie zrobienie kilku pudełek i kartek bożonarodzeniowych;)

      Usuń
  5. Bonito trabajo, te sigo,bs.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka