środa, 24 października 2012

118. Ślubnie i na wesoło;)

W minioną sobotę byłam na ślubie młodszego od siebie wujka;))) hihihi;)))
Moja babcia i jego mama są siostrami rodzonymi;) no i oczywiście moja wierna fanka, czyli babcia (odkąd pamiętam, zbiera wszelkie moje rękodzieła i laurki- niektóre mają już prawie 30 lat!!!), poprosiła mnie o zwykłą kartkę ślubna dla swojego siostrzeńca a mojego wujka;)

Miała być prosta a zarazem i zabawna;)

Powstała z kwadratowej bazy kartkowej, do tego ozdobiony dziurkaczem brzegowym brystol w kolorze ecru, czerwieni i złota.
Zabawny ślubny stempel, półperełki, trochę złotego i białego pudru, nagrzewnica i efekt jak na zdjęciu;)

Koperta również została ozdobiona z jednej strony złotymi narożnikami i aniołkami (embossing na gorąco), a z drugiej strony chorągiewka z napisem i złotym narożnikiem;)

3 komentarze:

  1. Kochana kartka super:)Świetna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna, bardzo wdzięczne kolorki,

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorki standardowe jesli chodzi o takie okazje;)))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka