środa, 10 października 2012

114. Jesienne klimaty

Dziś chciałąbym Wam zaprezentować kosz na jesienne skarby, wykonany z papierowej wikliny, obszyty bawełanianą koronką.
Obecnie gości w klasie mojego syna, i tak oto się prezentuje:

Materiały jakie wykorzystałam do wykonania plecionki wiklinowej:
* gazetowe rurki
* lakierobejca w kolorze ciemnego brązu
* szeroka, bawełaniana koronka
* dużo dobrego humoru i cierpliwości;)


Przy okazji chciałabym również pochawlic sie prezentem jaki otrzymałam od Beaty :


Tym samym ogłaszam u siebie zabawę "Podaj dalej" :

ZASADY:

Jeśli są chętni na prezencik to zasady są następujące:

1. DWIE osoby, które pierwsze zapiszą się pod tym postem otrzymają ode mnie drobiazg .

2. Osoby te proszone są o wysłanie swojego adresu na mój e- mail anna_violetta@wp.pl

3. Osoby te muszą ogłosić taką zabawę u siebie na blogu po otrzymaniu ode mnie prezentu.

4. Prezenty wysyłam jak najszybciej żeby dalej się bawić.


Czekam na chętnych ;)

4 komentarze:

  1. kosz na skarby bardzo pomysłowy, te wytworki z papierowej wikliny robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno uwierzyć, że takie cuda można zrobić z papieru. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana koszyk super:)I przdaśki z Podaj dalej też:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka