wtorek, 4 września 2012

112. Notes w chłodniejszej odsłonie

Notes w ramach zabawy Podaj Dalej, powędrował do Etoile;)
Przy okazji zapraszam na jej bloga, bo tworzy cudną biżuterie;)))

oto notesik;) oczywiscie z wymiennymi "wkładami":

Do wykonania potrzebowałam:
* Biały brystol na bazę
* czarny i niebieski brystol na rameczki
* szara papierowa tapeta z z kwiatowym motywem w kolorze białym, czarnym i niebieskim
* dziurkaczowe motylki i srebne dzeciki
* glossy i crackle accents
* niebieski tusz LATARNIA MORSKA
* bawełniana koronka ecru
* papierowa koronka z dziurkacza brzegowego ecru
* satynowa wstążeczka, 1cm, w kolorze ecru
* klej polimerowy

11 komentarzy:

  1. cudny:]
    lubie takie połączenie kolorków:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam sklep budowalny;))) czasem mozna znalezc fajne "papierki" w dziale z tapetami;))) maja ciekawe wzorki, kolorki a nawet i faktury;)))

      Usuń
  2. tez mam notes od Ciebie :) robisz najfajniejsze notesy na swiecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. notes ode mnie??? chyba raczej nie;) jedynie przepisnik i "karteczkownik" na zakupy;)

      Usuń
    2. przepisnik - notes u mnie to to samo ;) no , ale niedługo ponoc i notes ma byc w moim posiadaniu ;) nie mogę się doczekac ;) hihihi

      Usuń
    3. powiedz tylko jakie kolorki notesu?? pomarancz??? czy moze inny kolorek lub kolorki??

      Usuń
  3. Rewelacyjny :) Uwielbiam te Twoje notesy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny
    Daria napewno będzie zadowolona
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem bardzo zadowolona, dziękuje jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyszedł czytam tak sobie z czego zrobiłas i jestem pod wrażeniem nigdy bym o tapecie nie pomyslala pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka