czwartek, 30 sierpnia 2012

98. Przepisnik

Dziś nieco bliżej zaprezentuje przepiśnik jaki powędrował do Żanci w wymiance kuchennej.
Posiada on wewnętrzne kiesoznki na luźne karteczki z przepsiami, mini-tagi pełniące rolę przekładek:
na każdej z nich jest kuchenny motyw, łyżka, widelec, nóż, a na odwrocie najbardziej popularne kategorie kulinarne;)
Zamiast rozdzielać po równo ilość stronic na każdą z tych kategorii, uznałam, że dobrym rozwiązaniem będą takie przekładki;)

Całośc jest w bambusowej oprawie;)

Postawiłam na prostotę i uniwersalność;)


Do wykonania użyłam:
* baze notesową, w grubej tekturowej oprawie, z "podpalanymi" i postarzanymi kartkami, na sprężynie
* bambusowa podkładkę stołową (przycięta do odpowiedniego rozmiaru)
* brązową tapetę
* białą papierową koronkę z dziurkaczka brzegowego
* wydruk kolorowy z drukarki, oraz napisy i inne czarno-białe motywy
* kawałki kraciastych wstążeczek oraz wstążkę satynową w kolorze ecru do zawiązywania przepisnika
* sznurek, nity
* glossy i cracckle accents
* klej polimerowy

5 komentarzy:

  1. Juz połowę zapisałam, przepisami na przetwory :P
    strasznie jestem zadowolona z tego przepisnika :) dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ciesze sie;) ja zazwyczaj gromadze przepisy na slodkosci i salatki;) bo reszta to czysta improwizacja;)

      Usuń
  2. Jest przepiękny
    I te kotki

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje za cieple slowa;)))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka