poniedziałek, 20 sierpnia 2012

93. Wymianka kuchenna

Jakiś czas temu brałam udział w wymiance kuchennej u Bożenki , gdzie można było zmierzyć się z dość oryginalnym wyzwaniem;)
Zazwyczaj wymianki tematyczne dotyczą jakiś motywów, np. kuchennych, tym razem ORGANIZATORKA zdecydowała, że ma to być coś DO KUCHNI ;)

Temat bardzo przyjemny, pole do popisu ogromne;)

Moją parą wymiankową była Żancia, której to wysłałam:

W skład prezentu wymiankowego wchodził przede wszystkim przepiśnik z personalizacją w oprawie bambusowej oraz zawieszany notesik na liste zakupów;)
Jako wakacyjny dodatek wysłałam drewnianą szkatułkę ozdobioną na wieczku naturalnymi surowcami (coś w podobie morskiego taga). Szkatułka wypełniona po brzegi tegorocznymi muszelkami znad naszego Bałtyku;)
Było też troche przydasi, słodkości i oczywiście kartka urodzinowa, gdyż Żancia, podobnie jak ja, jest zodiakalną lwicą i obchodziła urodziny 2 dni po mnie;)

Żanciu, raz jeszcze wszystkiego najlepszego;)

Ja natomiast od Żanci otrzymałam:



* "dekupażowe przyborniki do kuchni: łyżka, łopatka, serwetnik
* zawieszka do okna z 3 dekupażowych serduszek (motyw jak na łyżce i łopatce)
* iście wiosenny wianek do zawieszenia na drzwi
* prześliczną zawieszkę-wisorek z piasku pustyni na łancuszku
* robótkowe gazetki
* przydasie
* słodkości i kawusia

Żanciu, prezent wymiankowy cudny!!! dziękuję bardzo;) Dekupażowe przyborniki są świetne, w cudnej kolorystyce!!! (dla niewtajemniczonych: uwielbiam brązy, czernie, naturalne kolory!)



12 komentarzy:

  1. Cieszę się ze moj prezencik Ci sie spodobał :) to była suuuuper wymianka a Ty jestes fantastyczną dziewczyną :))) pozdrawiam i buziaczki dla dzieciaczków :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, i to jeszcze jak;) za chwilke uzupelnie fotki (niestety zlośliwość rzeczy martwych nie zna granic, padł mi aparat:/) .
      Aparatem w telefonie uchwycilam szybko calosc prezentu, bo oczywiscie na slodkosci juz byly chetne pyszczki, a pozniej jak naladuje baterie do cyfrowki to wrzuce szczegolowe fotki;)

      Serduszkowa zawieszka z kaczuszkami juz wisi w oknie;) Pozostale prezenty czekaja na swoje nowe miejsca, bo narazie wszystko ciagle gdzies przestawiam i ni emoge sie zdecydowac na "stały kąt" dla dekoracji;)

      dziekuje raz jeszcze za super wymianke:*

      Usuń
  2. ładniutkie prezenciory zrobiłaś ... ale czekam na następne foty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fotka juz jest;) jutro beda detale;) oj, dziewczyny! podziwiam Was za dekupazowe zdolnosci;)

      Usuń
  3. Wspaniała wymianka! Bardzo podoba mi się to co przygotowałaś Ty i to co otrzymałaś!! Bardzo mi się podoba!!
    Fiolko! Z całego serca dziękuję za kartkę z pozdrowieniami wakacyjnymi. Była dla mnie totalnym zaskoczeniem:-) A ten piasek i muszelki ... mmmm
    Dziękuję:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:* i ciesze sie, ze niespodzianka z wakacyjnych wojazy sie spodobala;)

      Usuń
  4. No wymianka super:)Cudne prezenciki sobie sprawiłyście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam dekupazowe cudenka;)

      Usuń
  5. Piękne prezenty wymiankowe

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałą wymianka, same cudności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje udanej wymianki

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem bardzo zadowlona z wymianki;) a jeszcze bardziej z poznania Żanci;) bardzo ciepła kobietka i przesympatyczna;)))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka