piątek, 10 sierpnia 2012

84. 30 lat minęło...

czyli okrągłe urodzinki;)
Jeszcze do wczoraj miałam dwójeczkę z przodu, a od dziś jestem "szczęśliwą" posiadaczką trójeczki;)
ale co tam z metryką jak zostałam obsypana samymi cudownościami;)

Etoile oprócz karteczki urodzinowej załączyła mix przydasiowy;) dziękuję Ci kochana, i obiecuję, że każdy skrawek papieru zostanie należycie wykorzystany;)



Kolejną niespodziankę sprawiła mi Majalena, wysyłając prezent urodzinowy wraz z prezentem podajdalejkowym (niebawem ogłoszę kontynuację zabawy, więc bądźcie czujne).
Madziu, ślicznie Ci dziękuję;) Irlandzkie muszelki są extra;) nie to co nasze Bałtyckie;)



Kolejną przesyłke jaką dostarczył mi listonosz(dokładnie dziś) był prezent od Joasi;)
Ogromnie mnie zaskoczyłas taka niespodzianką:* dziękuję:*



A na koniec podsumowanie kartkowo urodzinowe:

Iwonko, Etoile, Majaleno, Joasiu...baaardzo dizękuję za życzenia i pamięć:*

******************zdjęcia za chwilę dodam, narazie ulegaja zmniejszeniu;) odchudzam bloga i zmniejszam wszystkie fotki*******

8 komentarzy:

  1. Spóźnione ale jak najbardziej szczere życzenia urodzinowe, pociechy z urwisów, wciaz nieustającej miłości do męza, wielu inspiracji i byś każdego dnia zasypiała z uśmiechem na ustach mysląc, że jutrzejszy może być tylko piekniejszy ;):) Wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko:* dziekuję za życzenia;))) Tobie tez wsyztskiego dobrego w nowej pracy;)
      Tak na marginesie to chyba niebawem zgłoszę się do Ciebie z małą prośbą;)

      Usuń
    2. Spełnię każdą ;D I byś może została moim obserwatorem?:D Tak zapraszam ;***

      Usuń
    3. oj, a nie jestem?? myslalam, ze juz od dawna jestem obserwatorką...
      zaraz to naprawię;)

      Usuń
  2. 100 lat !!! moj prezencik jeszcze nie dotarł do Ciebie ? szkoda , ze nie zdążył , ale ja pamietałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za zyczenia;)

      zapewne w poniedzialek dojdzie;)

      Usuń
  3. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)
    Bardzo sięcieszęże paczuszka dotarła w całości do Ciebie i sprawiła Ci radość.
    Pozdrawiam serdecznie i witaj w klubie trójek :)))
    PS: ja mam dwie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) paczuszka naprawde mnie zachwycila;) bransoletke od razu musialam nalozyc;) jest taka teczowa, radosna;) super;)

      dziekuje raz jeszcze za zyczenia i prezent;)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka