sobota, 21 lipca 2012

82. Fiolka!!! co??? PUDŁO!!!!

czyli kontynuacja asortymentu ślubno-weselnego;)

Kolejna z moich ostatnich prac, wykonanych w czasie mojej "nieaktywności" blogowej;)

Szampanówki-rozbijajki oraz pudło kopertowe.

Znajomi, którym robiłam ksiegi z podziękowaniami poprosili jeszcze o pudło na koperty ślubne.
Miałąm zrobić wedle własnego uznania byle tylko było ładne;) Wczoraj Młodemu pudło zostało dostarczone i znów pochwały;) więc nie jest aż tak źle;)
Zwłaszcza, że Młoda chciała pudełko ze zdejmowanym wieczkiem, nieco mniejsze i z bardzo delikatną kompozycją;)

ja oczywiście i tak zrobiłam inaczej;) dlaczego? otóż pudło jest w rozmiarze:
-szerokosc 30cm, glebokosc 25cm, wysokosc 26cm.

Na ślubie będzie mnóstwo gości, a tym samym i mnóstwo kopert;)
Wiadomo, że w pewnym momencie wrzucania kopert do pudła, robi się nieco "płycej" a tym samym koperty zaczynają się "blokować". Zwiększenie rozmiaru pudła zaoszczedzi walki pod kościołem z klinującym się pudełkiem.
Poza tym zdejmowane wieczko ma taki minus iż może po prostu się z niego wszystko wysypac;)
Moje jest otwierane niczym kufer;)

No i kolejne rozwiązanie, wiadomo, takie gadżety są bardzo ciekawym dodatkiem ślubnym, ale mają taki minus, że później nie można tego w jakiś sposób wykorzystać, nadać nową funkcję praktyczną;)

Dlatego postanowiłam zrobić zdejmowany stroik. Przenitowałam dwa otwory w wieku pudła, a następnie przy pomocy białego papierowego drucika przymocowałam stroik do pudełka.
Dodatkowo zrobiłam drugi stroik, mniej "Wypasiony", delikatny...więc, Młodzi będą mogli zdecydować która dekoracja będzie bardziej praktyczna;)
Poza tym, moga również przyomocwać so ów otworow żywy kwiat, czy mini wiązankę ze świeżych kwiatów;)
A po całej ceremonii, zdjąć "przybranie" i ukryć w nim przeróżne przedmioty;) schować do szafy i nie martwić się, że gdzieś o coś zahacza stroik;)

Tak mi się miło pracowało, wpadłąm w taki trans, że dodatkowo dorobiłam kieliszki-rozbijajki na pierwszy toast;)

oto moje pudło i rozbijajki;) plus dwa stroiki do pudełka:








dziękuję za wytrwałość w czytaniu i oglądaniu;)

Tymczasem mały komunikat...
jak wspominałam we wcześniejszym poście, brałam udział w wymiance sówkowej, organizowanej przez Etoile.
Post z prezentami wymiankowymi ma pojawić się w poniedziałek, niestety, w tym czasie nie będę miała dostępu ani do komputera, ani też do prezentu wymiankowego. Jeszcze go nie otrzymałam, będzie dopiero w poniedziałek, podobnie i u mojej pary też w poniedzialek dotrze paczka, wiec zaległosci nadrobie z kilkudniowym opoznieniem;) ale zawsze mozecie odwiedzic bloga Kamili, u niej napewno beda fotki z wymianki;)

pozdrawiam;)

5 komentarzy:

  1. Kieliszki bardzo ładne a pudło na koperty rewelacyjne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. urzekła mnie kolorystyka ... taka wyraźna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale idziesz jak burza z tymi "przydasiami" ślubnymi!!! rewelacja!
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne jest to pudełko na koperty ;) Z resztą wszystko i kieliszki i stroiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieki dziewczyny:* to był mój debiut, jeśli chodzi o rozbijajki i pudło kopertowe;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka