środa, 4 lipca 2012

79. Oliwkowo-lawendowy notes

Kolejny notes z "wymiennymi" wkładami na bazgrołki;)

Jest juz u nowej Właścicielki, więc go prezentuję:





oczywiście nie mogło zabraknąć kieszonki na luźne karteczki:



oraz wymiennego rozwiązania:


małe zbliżenie na niektóre detale:




no i już z kokardką organzową;)


Do wykonania notesu użyłam:
* biały brystol jako bazę
* oliwkowo-złota tapetę jako okładkę i wnętrze notesu
* papierowe koronki w kolorze ecru
* fioletowe różyczki papierowe
* fioletowe półkryształki
* fioletowa wstążeczka atłasowa oraz złota organzowa
* zielony koralik
* dziurkaczowe motylki i kwiatki
* preparaty szkliwiące, glossy i crackle accents
* tusz distress Vintage Photo
* klej polimerowy


12 komentarzy:

  1. Tak się zastanawiałam co to za materiał a to tapeta :) Pięknie wyszło!! Baaaardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tapetą, ja też pomyslałam, że to materiał. Wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam tapetę;) czasami można dostać próbki bardzo fajnych tapet, z fajną fakturką, choć powiem szczerze, że nie wszytskie się nadają;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak: chyba każda z nas chciałaby się stać posiadaczką takiego notesu!!!WSPANIAŁY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem listonosz przyniesie Tobie notes i coś jeszcze;-)
      po historii z hobbystka prezenty w podaj dalej wysyłam z pewnymi odstepami czasowymi aby kolekcjonerkom nieco utrudnić wysledzenie kontynuacji zabawy. Chyba że są stałymi obserwatorkami danego bloga ;-)

      W każdym razie liczę że przesyleczka się spodoba.

      Usuń
  5. Świetny notesik, rewelacyjny pomysł z tymi wymiennymi wkładami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny notesik.Fajnie że się zapisałaś na moją wymiankę kuchenną. Poprosze o adres. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny i super że samą bazę do pisania można wymieniać

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne te notesy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten akurat jest w wersji mini;) typowy "kieszonkowiec";)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka