wtorek, 5 czerwca 2012

71. Miłość nie jedno ma imię

Zazwyczaj kartki "wyznaniowe" są w czerwieniach, z serduszkami, różyczkami;)

Ja postanowiłam zrobić nieco inną karteczkę na tą okoliczność;)
Kolorem podstawowym jest brąż i przygaszony róż;)

Podobnie jak przy wcześniejszej karteczce, tu wykorzystałam literki od AgaPa ;) pomyslałam, porozkłądałam wszystkie dostępne literki i wyszedł mi napis "L_VE"...brakowało mi literki "O", ale w przydaśkach była przezabawna różowa buźka;) wykorzystałam ją jako brakującą literkę;)

No a kolorki...nie są do końca przypadkowe;) dwie literki w różach, jedna w ecru...coż z tym zrobic??? a no dodałam w takim kolorze kwiatuszek 3D aby ni ebyło, że ta jedna literka "E" urwała się niewiadomo skąd;)

Potraktowałąm ta kartkę jako wyzwanie;) kolorystyczno-asortymentowe;) czyli z dostępnych przydasi w różnych kształtach i kolorach stworzyłam taką oto kartkę:






Do wykonania karteczki użyłam:
* brązowy brystol jako baza
* różowa koroneczka z BS
* kartoniki z literkami
* przesympatyczna buźka papierowa w kolorze różu
* perłowa półperełka
* kwiatki z dziurkaczy
* tusz distress vintage photo
* klej polimerowy
* wycinankowe serduszka do środka kartki
* aniołkowo-amorkowy stempel
* klej polimerowy

5 komentarzy:

  1. Strasznie wesoła ta karteczka :D wszystko przez to "O" z buźki :) idealna na wyznanie uczuć :) i kolorki bardzo nietypowe, bo zazwyczaj miłość kojarzy się z czerwonym a u Ciebie moja droga jest bardzoo oryginalnie i przepięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie tez ona smieszy, bo taka spontaniczna, zwyczajna a zarazem oryginalna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam ale nie sprawdzałam literek - doślę brakujące "o" - i coś jeszcze.........
    a swoją drogą apetycznie Ci to wszystko wyszło ;) i wesoło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, nie trzeba;) ucieszyłam się z tych literek, a brakującą w sprytny sposob zastąpiłam;) przez co wyszła taka inna, i jak to mój syn powiedział "śmiechowa" ;)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka