wtorek, 5 czerwca 2012

70. Dla Brygidki

Urodzinowa dla córeczki mojej koleżanki;)

Z racji, ze jakiś czas temu od AgaPa otrzymałam mnóstwo papierowych przydasi, nie tylko wycinanki BS, ale tez kartoniki z literkami, postanowiłam w sprytny sposób wykorzystać niektóre literki;)

Kartonik z literka B świetnie wpasował się w papierek w tym samym kolorze;) jako kontarst użyłam koloru bordowego;) aby nie było za mdło;)

Oto nietypowa kartka urodzinowa dla Bri:






Do wykonania kartki użyłam:
* biały brystol jako baza
* papierek do scrapbookingu, zielony w kropki
* kremową dziurkaczową koronkę
* kartonik z literką
* dziurkaczowe kwiatki i motylki
* bordową wstążeczkę atłasową
* glossy accents
* piankę dystansową
* klej polimerowy

4 komentarze:

  1. Super połączenie kolorów :) mocny czerwony akcent i piękna zieleń :) i te literki :) masz szczęście do przydasi :) Bri na pewno będzie zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. okaze sie juz jutro, a dokaldniej za kilka godz;)

    co do literek czy innych przydasi, u mnie nic sie nie marnuje;) a takie wyzwania asortymentowe lubie najbardziej;) zawsze wtedy powstaje cos oryginalnego, malo tego, zaczyna tez bardziej pracowac wyobraznia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wykorzystujesz wszystkie przydasie- jak Ci się skończą to daj znać.......... agapa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki;) ale ostatnio zasypałaś mnie całym mnóstwem przydasiów, więc na najbliższy czas twórczy mam co robić;) poza tym muszę na chwilę wrócić do swoich stempelków i nożyczek ozdobnych...tak dla odmiany;)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka