wtorek, 5 czerwca 2012

69. Z rameczką na zdjęcie

Z racji, że brązy są moimi ulubionymi kolorami, postanowiłam stworzyć karteczkę w takim właśnie kolorze, ale z dodatkiem koloru niebieskiego;)

Głównym elementem tej kartki jest starociowa rameczka z możliwością wsunięcia zdjęcia;)

Karteczka może być zarówno na rocznice jakiegoś związku, bądź taką nietypową walentynką;)







Do wykonania kartki użyłam:
* brązowy brystol jako baza
* tekturowa rameczka ze stemplem
* BS i dziurkaczowe koronki oraz kwaitki
* stempel ZAWSZE RAZEM
* niebieskie i perłowe półperełki
* niebieska wstążeczka satynowa
* tusz distress vintage photo oraz tusz niebieski Latarnia Morska
* klej polimerowy
* pianka dystansowa

3 komentarze:

  1. Brakuje mi chyba już słów by zachwycać się Twoim weekoendowym szaleństwem! Rób takich więcej! To miejsce na zdjecie jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w przygotowaniu jest kolejna karteczka z rameczka;) juz mam gotowe elementy, tj. kartoniki podklejone papierkiem ecru z wytuszowanymi brzegami, tym razem w odcieniu oliwkowym i vintage photo;) Jest front, rameczka, owal z amorkami i wstega...co z tego powstanie??? nawet ja sama nie wiem;) ale jak cos mnie natchnie to beda i foty na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka już w weekend będzie u nowych właścicieli, siostra dostanie ją na ślub:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka