czwartek, 24 maja 2012

61. Klasyka gatunku na Dzień Matki...

...czyli moje ulubione zestawienie kolorystyczne;)

Bardzo prosta w swojej formie i dodatkach, a kolorystyka elegancka;)




Do wykonania kartki użyłam:
* brązowy brystol jako bazę
* wycinanki Big Shot'owe w kolorze białym
* dziurkaczowe kwiatki i motylki w kolorze postarzonego ecru
* stempelek "Kochanej Mamie" - dzięki uprzejmości Iwonki;)
* glossy i crackle accents
* tusz Distress Vintage Photo
* klej polimerowy
* pianka dystansowa

9 komentarzy:

  1. Nie ma za co:)A karteczka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. raz jeszcze dziekuje za te wycinanki z dziurkaczy i obiecuje, ze juz w nast postach nie bede nic mowic;) podziekuje ew. prywatnie;) moze przy jakies kawce czy np. na lodach z dzieciakami;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka prościutka ale ma to "coś: w sobie, ciekawe kolory takie łagodne - bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje;)


    byla banalnie prosta w zrobieniu;) nie wymagala zbyt duzo pracy;) wystarczylo zaledwie kilka elemenot z big shota i dziurkaczy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam połączenie brązu, kremu itp. Stempelek by się przydał taki... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez kocham takie polaczenia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też lubię taką kolorystykę ...

    OdpowiedzUsuń
  8. prosta, klasyczna, ponadczasowa;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna kartka, moje ulubione kolork

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka