środa, 4 kwietnia 2012

36. Fuksja i fiolet w karczochowym wydaniu

Muszę przyznać, ze gdy zostało mi ok 1/3 do końca, nieco zwątpiłam czy obym dobrze dobrała kolory....no i miałam go juz "rozbierać" kiedy uznałam, że jednak ma to "coś" w sobie, i że zestawiając go z innymi ozdobami czy na odpowidnim tle, bedzie wyglądał ow karczoch w miarę ok;)

Tak szczerze, to chyba bardziej było mi szkoda czasu poświeconego na jego wykonanie, zwłaszcza, że to są moje pierwsze karczochy i jak juz w miarę opanuję dany wzór, to przy kolejnym karczochu zaczynam cos innego kombinować;)


oto moja fioletowa fuksja;)




do wykonania jej użyłam:
* jajko sytropianowe 9cm
* wstążeczkę satynową w dwóch odcieniach różó, oraz w dwóch odcieniach fioletu
* szpilki do cekinów
* dużo cierpliwości;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka