wtorek, 6 marca 2012

16. Spotkanie...

Dziś miałam okazję poznac osobiście Iwonę prowadzącą bloga pt. "Twórczy Kącik", wykonującą prześliczne kartki i notesy a przede wszystkim twórczynie cudnych akasamitnych karczochów;)

W tym miejscu chciałabym Tobie podziękować za cudnego karczocha;) może kiedyć udam się do Ciebie na lekcję "karczochowania";) choć narazie to dla mnie nieco odległe wyzwanie ;)


Oprócz Iwony odwiedziła mnie również Paulina , właścicielka bloga "Mój śmieszny mały świat", z którą mogłam poeksperymentować z różnymi fakturami i materiałami;)
Narazie jeszcze boję się kolorów i faktur, ale podpatrując dziś Paulę i jej dwie kartki urodzinowe, które u mnie wykonała, zrodziły mi się w głowie nowe pomysły a jeden bliżej sprecyzowany dla przyjaciela;)
Niestety, nie mogę ujawnić zdjęć "jarmolisiowych" imspiracji, gdyż w pierwszej kolejności muszą się one pojawić u niej na blogu;)

jedynie zamieszczam mapkę do której powstała urodzinowa, zmotoryzowana kartka;)
mapka powstała w kilka sekund;)

Do takiej kompozycji jutro stworze swoją kartkę urodzinową;) dla przyjaciela....




Na koniec chciałabym raz jeszcze podziękowac blogerkom za odwiedziny a zarazem przeprosić za małe zamieszanie( wtajemniczone wiedzą o co chodzi, a raczej o kogo;) ).

4 komentarze:

  1. Zamieszanie było jak najbardziej miłe, nie powiem, że nie, szczególnie na koniec jak owe zamieszanie zasnęło :D
    Naprawdę spotkanie było genialne, i dzięki za naukę :* zmieni to mam nadzieję trochę moją technikę, żeby nie było ciągle na bogato :P skromność też jest cnotą :P
    Kartka z mapki pojawi się już jutro, albo w niedziele :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehehe;) wez juz mi nic o tym nie wspominaj....myslalam, ze wyjde z siebie i stane obok:P jak opowiedzialam o tym mezowi, to jeszcze bardziej sie zagotowal niz ja:P

    no, ale bylo, minelo, nie ma co wracac;)

    wiesz, moze byc i na bogato, ale bez zbednego przepychu kolorystycznego i materialowego:P mozna w kazdym stylu robic na bogato;) ale w miare przyzwoitosci;) laczac wspolgrajace ze soba elementy, a nie ze kazdy "pies z innej budy".

    DLatego ja wole robic bardzo proste kartki, bo boje sie, ze jak dodam cos wiecej to bedzie kicz a nie sztuka:P hehehe:P no ale moze keidys sie przelamie;)

    Narazie robie podejscie do kartki urodzinowej dla rpzyjaciela;) mialam zrobic ja przedwczoraj, ale jak zaczelam rysowac do niej mapki, obmyslajac kolorystyke, to zrodzilo mi sie w glowie mnostwo pomyslow, a teraz mam dyl;emat z wyborem najbardziej odpowiedniej;)
    pewnie bedzie tak, ze przeleje na papier wsyztskie pomysly i zrobie na zapas;) hehehehe;)

    poki co, rozkoszuje sie widokiem swojego nowego kwiatka, a raczej dwoch, ktore dostalam od swoich facetow na dzien kobiet;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Było fajnie i wesoło:)Nie ma za co przepraszać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. heh;) mimo to miało być inaczej;))) no ale skoro jesteście dla mnie takie wyrozumiałe to ok;) nie będę aż tak brała tego do siebie:P a raczej tego zamieszania;)))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka