piątek, 27 stycznia 2012

7. Zaproszenia na chrzest św.

oto zaległe zaproszenia, wykonane 2 lata temu;) na chrzest drugiego synka;)

do bazy kartek użyłam papieru wizytówkowego perłowego w kolorze ecru, skrawki brystolu bordowego i niebieskiego, bialy wizytowkowy papier posłużył mi do wycięcia szatek.

Kolorystyka utrzymana miała byc w kolorach ecru i bordo, z niebieskim kacentem-chrzest chłopczyka;)

dlatego też użyte zostały wstążeczki atłasowe w kolorze bordowym i niebieskim, oraz wstążeczka z organzy błękitnej.
Niebieski sizal, tasiemkowe kwiatuszki o rozmaitcyh wielkosciach i kształtach oraz kolorach(bordo, biel, ecru, blekit, granat).
Siatka do ...ocieplen;) akurat na strychu znalazlam kawalek sporej siatki i uznalam, ze mozna by ja wykorzystac;)

Wykorzystalam rowniez sznurek papierowy w kolorze bialym, ktory po rozwinieciu dawał ciekawą fakturę i baze po napis : "Zaproszenie na Chrzest Święty".



Zapewne zauwazyliscie, ze wewnatrz zaproszen jest wydrukowane zdjecie chrzczonego dziecka, jak tez charakter zaproszenia jest luzny, zaprasza dziecko, nie rodzice, kazde zaproszenie zostalo wydrukowane imiennie zachowujac odpowiednia odmiane czasownika przez osoby i plec.

Tu rowniez zaproszenia byly robione indywidualnie, nie hurtowo;)

Oczywiscie na poczatku rowneiz byla koncepcja wizualna ale podczas tworzenia znowu to samo;) inne pomysly;)


Dla mnie to jednak nei stanowi problemu, gdyz zaproszenia byly przeznaczone dla rodziny, na kameralna uroczystosc, a z drugoej strony mialam okazje zrobic zarowno i zaproszenia na szczegolny dzien jak tez kilka wzorow zaproszen na zamowienia;)

nie lubie tracic ani czasu ani pieniedzy czy materialow na tzw. "pokazówki" wiec przy kazdej mozliwej okazji uroczystosci rodzinnych czy tez kartkach z zyczeniami swiatecznymi nie ograniczam sie do jednolitosci.

Zamawiajacym robie wszystkie zaproszenia w jednym stylu, identyczne;) ale do wlasnego uzytku to sami zobaczcie na zamieszczonych zdjeciach;)






















detale i srodek zaproszen w kolejnym poscie;)



3 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje kompozycje! Super wszystko ze sobą łączysz apotem takie cudeńka wychodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki;) tylko, ze teraz jak na to patrze to duzo bym pozmieniala;) ale ja juz tak po prostu mam;) jak cos tworze to jest ok, a jak juz stworze to duzo bym pozmieniala;) byc moze wynika to z tego, ze mam w glowie mnostwo pomyslow;)

    OdpowiedzUsuń
  3. żałuje, że ja nie mam takie talentu, by przygotować jakieś kartki dla rodziny, albo zaproszenia

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka