piątek, 27 stycznia 2012

6. pierwsze kartki jakie wykonałam;)

na wstępie, powiem tylko, że do wykonania ich użyłam brystoli w trzech kolorach: niebieskim, bordowym i ecru.

jako ozdobniki posłużyły mi tasiemkowe kwiatki, wstążeczki a przede wszystkim wzorki z ozdobnych nożyczek;)

Zastanawia pewnie Was dlaczego każda kartka-zaproszenie jest inne? otóż, to była moja pierwsza taka praca;) pierwsze dziecko, pierwsze zaproszenia, wiec chciałam aby było to oryginalne i ze zdjęciem mojego dziecka a nie hurtowo drukowanego w drukarniach i sprzedawanego w standardowych zaproszeniach w księgarniach;)

Koszt wykonania był bardzo niski;) Inspirowałam się książką zakupioną w "Klub dla Ciebie" lub w "Świecie Książki", nie pamietam, i podczas wykonywania pierwszego zaproszenia w głowie tworzył mi sie kolejny pomysł i wizja zaproszenia;)
Gdy robiłam drugie i kolejne to sytuaca sie powtarzała;) wtedy chyba pierwszy raz uznałam, że chcę tym się bawić;)



Zwykłe trzy brystole, ozdobne nożyczki moga dawać mnóstwo możłiwosci zabawy kształtami, kolorami, wzrokami, wystarczy, ze tu uzyje tylko innego koloru a tam innej grubosci ozdobnego papierowego paska, w innym miejscu nieco przekrzywie a w jeszcze innym cos dokleje.


oto zdjęcia;)
















2 komentarze:

  1. Dużo się nie będę rozpisywać, prostota i jaki efekt! Bardzo oryginalne :) pamiątka na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, zgadzam sie;) materialy podstawowe, proste zdobnictwo....jako, ze to moje pierwsze kartki (nie wliczajac wczesniejszych prac i kartek bozonarodzeniowych wykonywanych w szkole sredniej) to efekt jest calkiem zadowolajacy;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka