sobota, 19 listopada 2011

2. mój pierwszy raz... czyli exploding box dla siostrzeńca



mój pierwszy exploding box, który wykonałam wczoraj wieczorem.
Okazją do stworzenia go, są jutrzejsze chrzciny siostrzeńca;)

Materiały któe wykorzystałam do wykonania pudełka to:
* brązowy brystol- na "szkielet" pudełka
* papier wizytówkowy ecru- na wykonanie podkładów pod życzenia
* piankowe różyczki
* drut owinięty białym papierem
* aksamitne stokrotki
* dziurkacz narożny
* papierowe kwiatki z dziurkacza
* nitownica i nity
* złoto-miedziana wstążeczka
* koraliki białe
* sznurek pakunkowy
* klej polimerowy, przezroczysty


Materiały użyte do tej pracy pochodza z :
* allegro- sprzedawca armin_kalisz- papier wizytowkowy
* bazardekoracji.pl- kwiatki, dziurkacz, drut
* nitownica z Rossman
* reszta materiałow to pozostałosci po wczesniejszych pracach;)

Ponizej przedstawiam zdjecia nieco wieksze;)








tak mniej wiecej wygląda z zewnątrz;)

Acha, jest dość spore, bo wymiary boków pudełka to 15x15x15cm, wieczko pudełka jest o 0,5cm szersze.

3 komentarze:

  1. Cudne pudełko:)Jak ja bym chciała umieć je robić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jako byla studentka architektury i urbanistyki mam zamilowanie do prostych form i naturalnych kolorow;)


    dziekuje slicznie za komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory boskie, moje ulubione, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka