sobota, 19 listopada 2011

3. exploding box ciag dalszy....

a tak wygląda moje pudełko w środku, w którym na jednej ze ścian jest miejsce na zdjęcie dziecka ze chrztu, oraz dwie książeczki....
Jedna książeczka to taka mini-pamiątka z cytatami i życzeniami oraz pewnymi objaśnieniami symboli chrzcielnych, a druga to mini-książeczka wpisów dla gości, tak aby w jednym miejscu byly życzenia i podpisy od najbliższych zgromadzonych w tym szczególnym dniu.












Materiały uzyte do wykonania mini książeczek to:

 * gotowa, czysta książeczka - dodatek do rachunku z Internetii- chyba zamiast tych metalowych blaszek przyklejanych do kopert...leżały, a uzbierało mi się ich sporo, wiec ją tylko przeciełam na pół uzyskując w ten sposób dwie mini książeczki
* papier coffe-gniotii, czyli papier własnej produkcji;) wykonuje się go bardzo prosto;) najpierw trzeba poprosić dzieci aby pogniotły kartki z drukarki w kulki snieżne, chwile się z nimi porzucać tymi "papierowymi" śnieżkami, a następnie rozprostować, zwilżyć i lekko posypać kawą rozpuszczalną, odczekać aż wyschnie, a na koniec przeciągnąć zwilżonym wacikiem w celu podbarwienia kartki. Po wyschnieciu gotowa do użycia;)
* tasiemka wewntątrz mini-pamiątki to tasiemka z Nalewki Babuni
* nity
* tasiemki aksamitne i zwykłe wstążeczki
* skrawki ciemnobrązowego kartonu
* atłasowe serduszka, kwiatki i papierowe wycinanki kwiatuszkowe, z dziurkacza.



Efekt może nie do końca był zaplanowany;) miałam rozrysowane szkice, ale w trakcie tworzenia wszystko nabrało własnego tempa i kierunku;) jak zwykle zreszta;)




Czas wykonania ok 4godziny.
oczywiscie plus czas spedzony na wędzeniu sobie paluchów podczas przypalania kartek...ale go nie licze, bo to ostatni raz tak się bawiłam w "podpalaczkę" ;)
Następnym razem użyje tuszu....gdzies czytałam, ze są specjalne tusze do podbarwiania krawędzi kartek;)

Milego oglądania;)

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne wytwory :)
    Dziękuję za udział w moim Candy życzę powodzenia w dniu losowania :)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba!

    Dziękuję za udział w moim candy - dziś - losowanie! Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu ja się nie mogę nadziwić jakie cuda wytworzyłaś :D Zachwycam się nad takimi pudełkami, sama jakoś nie mam jeszcze odwagi żeby spróbować. Ale genialnie Ci to wyszło :D kolory, dodatki idealnie dobrane! Tylko się zachwycać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny i udział w moim candy:) Życzę powodzenia w losowaniu:) A pudełeczko cudne, podziwiam i zazdroszczę cierpliwości:) Ja dopiero przymierzam się do tak ambitnych tworów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jestem pod ogromnym wrażeniem, jak na pierwsze takie pudełeczko to wszystko wyszło wspaniale no i jest idealnie:) Zazdroszczę takiego talentu, siostrzeniec na pewno się ucieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są Twoje prace! Bardzo lubię scrapbooking, ale nie porywam się na tworzenie, bo w tym temacie, to marny ze mnie artysta :-). Ciekawi mnie jednak - jak się fachowo nazywają te okrągłe nity wokół dziurki przez którą przewleka się sznureczek i gdzie je kupujesz?
    Pozdrawiam, Aneta
    www.ciasteczkazdusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje slicznie za cudne komentarze;) to mnie tylko bardziej zainspiruje do stworzenia nowych "exploding'ow" ;)

    Anetko, to sa po prostu kółeczka do nitowania. Zakupilam je w Rossman, za niewielkie pieniadze, w opakowaniu bylo ok 100 kółeczek-pierscieni do nitowania w 3 kolorach: miedzianym, pozlacanymi i srebnym.
    Dodatkowo byl dolaczony oprocz zacisku do "miazdzenia" pierscieni, dziurkacz. Dziurkacz uniwersalny, bo jest na kilka rozmiarow, trzeba tylko go przekrecic i wybrac odpowiedni rozmiar.

    Ow zestaw zakupiony byl do celow typowo domowych, jak robienie dziurek w pasku- wygladaja jak fabrycznie robione, i o niebo lepiej niz np. przy pomocy jakiegos szpikulca.

    Niedawno znow byla promocja w Rossman, i o ile dobrze pamioetam to za caly zestaw pierscieni, zgniatarke i dziurkacz wielorozmiarowy wychodzilo cos ok 15zl.


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka